Vertraging bij je pakket? Dit moet je weten!
We begrijpen dat het vervelend is als je pakketje later aankomt dan verwacht. Helaas kunnen er soms vertragingen optreden door drukte, logistieke problemen of andere onvoorziene omstandigheden. Om je zo goed mogelijk te helpen, hebben we de meest gestelde vragen over vertraagde leveringen hieronder op een rij gezet.
1. Mijn pakketje is niet op tijd bezorgd. Wat kan ik doen?
Controleer eerst de trackinginformatie via de link in je verzendbevestiging. Soms kan een zending vertraging oplopen door drukte of andere onvoorziene omstandigheden.
2. Hoe lang moet ik wachten voordat ik actie onderneem?
In de meeste gevallen wordt een vertraagd pakket binnen 1-3 werkdagen alsnog bezorgd. Is het na deze periode nog steeds niet binnen? Neem dan contact met ons op.
3. Wat als mijn pakket kwijt is?
Als je pakket na een bepaalde periode (afhankelijk van de vervoerder) niet geleverd is en ook niet traceerbaar blijkt, kunnen we een onderzoek starten. Dit duurt gemiddeld 5-10 werkdagen.
4. Heb ik recht op een vergoeding als mijn pakket te laat is?
Levertijden zijn altijd een indicatie; hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. We bieden daarom geen standaard vergoeding bij vertragingen, omdat we afhankelijk zijn van de vervoerder. Als je bestelling beschadigd aankomt of zoekraakt, zoeken we uiteraard een passende oplossing.
5. Wat als ik mijn bestelling wil annuleren vanwege de vertraging?
Als je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we deze mogelijk annuleren. Is het pakket al onderweg, neem dan contact met ons op.
6. De trackingstatus is al dagen niet veranderd. Wat nu?
Neem contact met ons op, dan kijken we met je mee en schakelen we indien nodig de vervoerder in voor een onderzoek.
Levertijden zijn altijd een schatting en kunnen door verschillende factoren afwijken. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Heb je toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op!